Gloffy KKK

Oma tellimuse staatust saate kontrollida siin.

Pärast teie tagastuse edukat töötlemist tagastame summa paari päeva jooksul.

Palun saatke meile sõnum ja kirjeldage täpselt, mida te märkasite. Me soovime alati hoida Gloffy.ee veebipoes olevat teavet selgel ja täielikul ning teie tagasiside aitab seda teha. Kui teil on toote kohta lisateavet, nimetage palun teabeallikas.

Te saate meid aidata teabe esitamisega. Mida rohkem me teie ja teie soovide kohta toote kohta teame, seda paremad on meie nõuanded.

See, kas riided sobivad, on väga individuaalne küsimus. Kahtluse korral soovitame valida suurus, mis teile tavaliselt sobib. Teise võimalusena võite tellida mitu suurust ja neid proovida.

Jah. Kirjutage meile lihtsalt e-kirja: gloffy@gloffy.ee

Oleme otsustanud saata arveid ainult e-posti teel. Pärast seda, kui teie tellimus on edukalt lähetatud, saate e-kirja koos arvega.

Me ei saada pärast makse laekumist eraldi kinnitust, vaid reageerime järgmise loogilise sammuga, näiteks tellimuse lähetamisega.

Saadame need teile soovi korral.

Me teeme kõik endast oleneva, et teie tellimus võimalikult kiiresti menetleda ja saata see teele. See tähendab aga ka seda, et me ei saa teha muudatusi või tühistamisi pärast tellimuse kättesaamist.

Me teeme kõik endast oleneva, et teie tellimus võimalikult kiiresti töödelda ja saata see teele. See tähendab aga ka seda, et me ei saa mitu tellimust tagantjärele kombineerida.

Teed gloffy.ee-s on lühikesed. Saate meilt tellimuse kinnituse- palun kontrollige seda! Kui kõik teie tellimuse artiklid on gloffy.ee laos olemas, siis alustame koheselt saatmist. Pärast seda, kui teie tellimus on edukalt pakiautomaadile üle antud, saadab gloffy.ee teile e-kirja teel saateteatise koos saadetise jälgimise andmetega ja arvega.

Üldjuhul saadetakse teie tellimus kohe, kui see on valmis, st kui kõik tellitud tooted on gloffy.ee-sse jõudnud. Kui vajate kiiresti üksikuid esemeid, andke meile sellest teada.

Tavaliselt on jälgimises suur lünk, mis on tingitud välismaale saatmisest ja tollist. Järgmine jälgimiskirje ilmub kohe, kui piirkondlik vedaja on selle üle võtnud.

Kui meil on vaja teie pangaandmeid, nt tagasimakse jaoks, küsime neid aktiivselt.

Gloffy.ee töötleb tagastuse mõne tööpäeva jooksul. Me kinnitame edukat töötlemist e-posti teel. Vajalik tagasimakse tehakse vahetult pärast seda.

Reeglina on tagastamine võimalik ka siis, kui originaalpakend on kahjustatud või seda ei ole enam olemas.

Pärast seda, kui oleme teie taotluse saanud, kontrollib teie muret spetsiaalselt koolitatud töötaja. Meie eesmärk on menetleda kaebust kiiresti ja pakkuda teile jätkusuutlikku lahendust. Sõltuvalt kaebuse keerukusest võib olla vajalik saata toode gloffy.ee-le või võtta ühendust tootjaga kontrollimiseks. Teavitame teid kõigist vajalikest sammudest.

Teil on gloffy.ee-st ostetud esemetele seaduslik garantii 2 aastat. Palun pöörduge alati gloffy.ee poole küsimuste korral. Lisaks garantiile annavad paljud tootjad lisagarantiid. Ka siin on gloffy.ee teie esimene kontaktpunkt. Me aitame teil leida lahenduse, sest te olete meile oluline!

Klientide tagasiside on gloffy.ee-s väga oluline. Seda töödeldakse valitud töötajate poolt ja hinnatakse gloffy.ee juhtkonna poolt. Teie tagasiside voolab gloffy.ee teenuse ja kvaliteedi tagamise edasiarendamisse

Kaasaegne laevandus on väga keeruline ja nii on ka hea jälgimine. Õnneks esineb harva tegelikke probleeme saadetisega. Palun olge kannatlik. Teie saadetis võib saabuda väikese hilinemisega.

Tarne ei sisalda käibemaksu. Lisaks gloffy.ee poolt nõutavatele saatmiskuludele lisanduvad tavaliselt impordiga seotud lisakulud. Need on tavaliselt riiklik käibemaks ja imporditollimaksud.

Kui kõik teie tellimuse esemed on laos olemas, saadame me väga kiiresti. Kui teie tellimus sisaldab toodet, mida meil ei ole laos, hangime selle kiiresti. See toimib väga hästi tänu aastate pikkune kogemus ja hea koostöö meie tarnijatega. Selleks kuluv aeg on osa toote kohta veebis näidatud tarneajast. Kui vastupidiselt ootustele peaksid hankemenetluse käigus tekkima probleemid, teavitame teid e-posti teel ja pakume välja lahenduse.

Näitame teile tellimuse vormistamise käigus kõik teie tellimuse jaoks saadaval olevad tarnevõimalused. Kui te ei leia soovitud võimalust, töötame selle kallal!

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Kirjutage meile: gloffy@gloffy.ee